united_kingdom_640

ویژگی های آموزش زبان انگلیسی مکالمه،عمومی و اداری از پایه تا پیشرفته با پکیج Top English

  •  شامل مکالمه، گرامر، شنیدار هم زبان عمومی هم زبان اداری
  • از الفبا تا پیشرفته در یک پکیج
  • تصویری و دانلودی به همراه فایل کتاب ها
  • برنامه ریزی مطالعاتی۱۳۰ روزه با روزی کمتر از ۲ ساعت مطالعه و تمرین
  • ویدیوهای مشاوره چگونگی شروع دوره
  • ده مرحله آزمون آنلاین با صدور کارنامه
  • رفع اشکال رایگان
  •  اعطا گواهینامه اتمام دوره
  • مناسب برای تسلط بر تمام مهارتهای زبان
  • آموزش آسان و با سرعت بالا به سبک موضوع محور
  •  تنها پکیج تالیف شده کشور
  • دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • با تدریس استاد علی هادی
  • محصول انتشارات کلید موفقیت

 

پکیج تاپ انگلیش مکالمه،زبان عمومی و اداری انتشارات کلید موفقیت با تدریس استاد علی هادی با ۲۵% تخفیف ویژه فقط ۱۰۵۷۰۰۰ به جای ۱,۴۱۰,۰۰۰ تومان به مدت محدود 
جهت مطرح کردن هر سوالی در واتساپ  یا تلگرام یا بله به شماره ۰۹۱۲۸۱۱۳۴۹۸ پیام دهید.
null

تصویری و دانلودی

null

تسلط قطعی،کوتاه مدت وسریع

null

تدریس موضوع محور و منسجم

null

رضایت حداکثری زبان آموزان

null

پایه تا پیشرفته در یک پکیج

آموزش انگلیسی با استاد هادی نمونه تدریس سوم – مبحث مکالمه انگلیسی مسافرت Arrange a holiday
 
آموزش انگلیسی با استاد هادی نمونه تدریس دوم – مبحث  مکالمه معرفی همه جانبه در انگلیسی Introduction
آموزش انگلیسی با استاد هادی نمونه تدریس اول – مبحث مکالمه احوال پرسی  به شیوه های مختلف English Greeting
 
آموزش مکالمه انگلیسی از پایه تا پیشرفته نمونه تدریس ششم – مبحث مکالمه انگلیسی توصیف فرد Describe people
 
آموزش مکالمه انگلیسی با استاد هادی نمونه تدریس پنجم – مبحث  مکالمه انگلیسی تاریخ Expressing the date 
 
آموزش مکالمه انگلیسی با استاد هادی نمونه تدریس چهارم – مبحث مکالمه انگیسی آدرس دادن و پرسیدن Direction
 
آموزش انگلیسی با استاد هادی- نمونه تدریس نهم – مبحث مکالمه انگلیسی Money and Banking
 
آموزش انگلیسی با استاد هادی نمونه تدریس هشتم – مبحث مکالمه انگلیسی Health and Illness
 
آموزش انگلیسی با استاد هادی نمونه تدریس هفتم – مبحث مکالمه انگلیسی Ordering the meal
پکیج تاپ انگلیش مکالمه،زبان عمومی و اداری انتشارات کلید موفقیت با تدریس استاد علی هادی با ۲۵% تخفیف ویژه فقط ۱۰۵۷۰۰۰ به جای ۱,۴۱۰,۰۰۰ تومان به مدت محدود،پس از واریز به شماره واتساپ یا بله یا تلگرام به ۰۹۱۲۸۱۱۳۴۹۸ پیام دهید.
پکیج آموزش زبان استاد هادی
null

اطمینان در ثبت نام

تا کنون چندین هزار زبان آموز ما با اطمینان کامل پکیج آموزش زبان انگلیسی استاد علی هادی Top English را خرید نموده اند. زیرا با وجود چندین ساعت نمونه تدریس و امکان دریافت مشاوره و نظرات زبان آموزان پیشین ما جایی برای شک باقی نمانده و با اطمینان کامل می توانید راه تسلط بر زبان را طی نمایید. جهت مشاوره با شماره های موسسه ۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۴ یا ۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۵ تماس حاصل فرمایید و یا در واتساپ به شماره ۰۹۹۰۹۵۰۹۶۲۲ پیام دهید.

null

معلم خصوصی رایگان

معلم خصوصی رایگان به همراه پکیج Top English استاد هادی دارید یعنی هر زمان اشکال درسی داشتید سوال خود را ارسال میکنید و به طور رایگان پاسخ دریافت میکنید.

null

صد در صد تالیف شده

دوره غیر حضوری زبان انگلیسی Top English بر اساس روان شناسی یادگیری فارسی زبانان توسط دپارتمان علمی انگلیسی انتشارات کلید موفقیت تالیف و تدوین شده است.

null

برنامه ریزی مطالعاتی منعطف و علمی

برنامه مطالعاتی روزانه در سه فرمت ۱۳۰روز به همراه پکیج Top English در اختیار زبان آموزان قرار میگیرد تا با برنامه علمی و هدفمند به تسلط بر زبان دست یابید.

null

پکیج جامع با خروجی مکالمه روان

برای مکالمه روان علاوه بر بخش مکالمه باید بر روی شنیدار، گرامر ولغت هم تمرکز کرد پکیج Top English استاد هادی همه این بخش ها را به طور جامع در بر می گیرد.

null

آموزش آسان، سرعت یادگیری بالا

پکیج Top English استاد علی هادی با دو دهه تجربه و هزاران زبان آموز موفق به سرعت، با بیان روان و تدریس آسان انگلیسی شما را از پایه به اوج و پیشرفته می رساند.

null

اعطای گواهینامه پایان دوره

به زبان آموزان در پایان مطالعه پکیج Top English که در ده مرحله آزمون طی دوره شرکت نموده اند، گواهینامه اتمام دوره با امضای استاد علی هادی اعطا خواهد شد.

null

10 مرحله آزمون با صدور کارنامه

۱۰ مرحله آزمون آنلاین مرحله ای و جامع با سرفصل بندی،منطبق با برنامه مطالعاتی و همچنین با صدور کارنامه امکان سنجش وضعیت پیشرفتتان را به شما خواهد داد.

null

مشاوره شروع و پشتیبانی طی دوره

پکیج Top English نه تنها ویدیوهای مشاوره نحوه صحیح مطالعه زبان با توضیحات استاد هادی را شامل می شود بلکه در طی دوره پاسخگویی به سوالات مشاوره ای زبان آموزان وجود دارد.

نمونه تدریس های آموزش زبان انگلیسی با استاد علی هادی

چندین ساعت از مباحث مختلف پکیج را به صورت نمونه تدریس قرار داده ایم تا با اعتماد کامل انتخاب نمایید.

به دلیل حفظ سلامت شما زبان آموز گرامی و پرسنل موسسه از ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ تا کنون پاسخگویی حضوری و تلفنی حذف و با تمام توان در واتساپ  به شماره ۰۹۹۰۹۵۰۹۶۲۲ همراهتان هستیم.
اینستاگرام استاد هادی با بیش از یک میلیون دنبال کننده،کلیک نمایید.
ارسال پیام جهت مشاوره در واتساپ یا بله یا تلگرام به ۰۹۱۲۸۱۱۳۴۹۸

ارسال پیام جهت خرید در واتساپ یا بله یا تلگرام به ۰۹۱۲۸۱۱۳۴۹۸

انتشارات کلید موفقیت استاد هادی

142 دیدگاه

  1. سلام اگر بخواهیم برای آزمون تافل آماده بشیم آیا شما پکیجی دارید ؟ چون توی سایت فقط برای ایلتس هست ؟

    • درود بر شما
      برای آمادگی شرکت در آرمون تافل علاوه بر پکیج تاپ انگلیش دو پکیج دوره تحلیلی لغت و لیسنینگ را هم باید بگیرید. این موارد که تمام شد چند دوره سوالات قبل تافل را تهیه و بررسی میکنید و امتحان میدهید

  2. دوره تاپ انگلیش دقیقا از چه سطحی شروع میشه ؟ آیا میشه با این پکیج تو آزمون EPT شرکت کرد؟ یا بسته دیگه ای هم باید تهیه کرد؟

    • درود برشما
      برای شرکت در آزمون EPT نباید دوره تاپ انگلیش را تهیه کنید بلکه دوره تحلیلی لغت به همراه دوره کلوچه گرامر را باید بگیرید و بعد ازینکه این دو دوره تمام شدند شروع کنید آزمون های چندین دوره قبل را حل کردن به این ترتیب هم نمونه سوالات پرتکرار دوره های قبل را میبینید هم اینکه سطح گرامر و لغات شما که پایه این آزمون هست را قوی خواهید کرد

    • سپیده گرامی پکیج از پایه بزرگسالان آغاز می شود تا پیشرفته به این معنی فرض این است که شما دبیرستان زبان مطالعه کرده اید.

  3. سلام وقتتون بخیر من تو دوره سان راید همراه با ضربه فنی ایلتس شرکت کردم یعنی پکیج کامل هم سان راید هم ضربه فنی رو تو ابانماه با هم خربدم الان دارم سان راید میخوونم خیلی راضبم ممنونم از شما

  4. با سلام
    سوال ۱- برای استفاده از پکیج ایلتس حتما ضروری هست که این پکیج را خریداری کنیم؟
    سطح زبان من متوسط کمی پایینتر هست مثلا ۹ از ۲۰
    سوال۲- تدریس فقط از طریق ویدئو هست و میتوان از طریق موبایل هم با راندمان بالا یادگیری داشته باشیم؟ کتابها به صورت فایل پی دی اف هستند و یا به صورت واقعی از طریق پست ارسال میشوند؟

    • فریبا عزیز سلام برای شرکت در آزمون ایلتس، پکیج تاپ آیلتس استاد هادی را خریداری بفرمایید به آدرس:
      https://realalihadi.com/آموزش-آیلتس
      پکیج شامل کتب و دی وی دی صوت تدریس خط به خط استاد هست که براتون پست پیشتاز می شود نه ویدیو نه پی دی اف بلکه آنچه در تصویر محصول میبینید براتون ارسال خواهد شد.

  5. به خدا دیگه کلافه شدیم همه میگن ما خوبیم ما بهترینیم و همش نظرات ٪۱۰۰ موفق با خودشون رو پخش می کنن. حتی یه نظر مخاف هم نیست که بگه بدن؟ از یکی از موسسات معتبر اینترنتی خرید کردم اما الان پشیمونم.
    نمی دونم واقعا این یکی چطوره؟ آیا با طی کردن این پکیج در چه سطحی در چهار مهارت مسلط میشیم.

    • درود برشما محمد عزیز
      نظرات سایر زبان آموز ها یکی از معیار های انتخاب کردن هست. شما باید به معیار های دیگه هم توجه بفرمایید مثل نمونه تدریس هایی که گذاشته شده که با اعتماد کامل وارد دوره بشید و همین طور سابقه استادی که آن پکیج را تالیف و تدریس کرده است.که همه پکیج های مجموعه ما ندریس خود استاد هادی با دو دهه تجربه و سابقه و یا تحت نظارت ایشون تدریس شده است. و همین عوامل سبب میشه که زبان اموزان زیادی به عنوان زبان اموزان موفق ما باشند

  6. من این پکیج را به توصیه یکی از دوستانم که این دوره را گذرانده بود،خریدم. الان نصفه های برنامه مطالعاتیم هستم . واقعا کار شما نحوه تدریس شما استاد هادی بی نظیر هست. خیلی خوشحالم که این پکیج را تهیه کردم و به همه هم شما را معرفی میکنم

    • سارا عزیز ساعت کار موسسه در روزهای اداری شنبه تا چهارشنبه از ۹صبح تا ۵ بعدازظهر و پنجشنبه ها از ۹صبح تا ۱ونیم ظهر میباشد.لطفا در این ساعات تماس بگیرید و یا پیام ارسال نمایید.

    • محمدامین عزیز برای سفارش حضوری به آدرس ما انتشارات کلید موفقیت تهران میدان ولیعصر برج ایرانیان طبقه ۴ واحد ۶ در ساعات اداری مراجعه فرمایید البته که اکثر زبان آموزان سفارش از طریق سایت را انتخاب و از طریق پست پیشتاز بسته به شهر حداکثر سه روزه پکیج خود رادریافت میکنند.

  7. درود بر استاد هادی عزیز من از ۱۲ تا ۱۸ سالگی به توصیه پدر و مادر موسسات مختلف رفتم ولی با یک مسافرت خارجی رفتن همه چیز نقش بر آب شد و دیدم انگار هیچ چیز بلد نیستم و از آن زمان تا الان که ۲۷ ساله و فوق لیسانس هستم زبان را رها کردم .دو ماه پیش به توصیه دوستم بسته آموزشی زبان انگلیسی شما رو تهیه کردم البته ایشون از زبان فرانسه شما استفاده میکرد من به دلیل مشغله برنامه ۱۳۰ روزه را میخوانم الان تقریبا نصف پکیج رو مطالعه کردم فقط میخوام بگم شاهکار هستید باانرژی قشنگ در زمان تدریس غرق در یادگیری میشوم .آقای هادی از تمام زحماتی که کشیدید متشکرم

    • محمد عزیز گواهینامه هزینه جداگانه نددارد و به شرط حضور در وب سایت و انجام دادن ۱۰ مرحله آزمون که برای طی دوره طراحی شده است گواهینامه اتمام دوره صادر خواهد شد.

  8. یک سوال دارم حضور استاد محترم آیا برنامه ۶۰ یا ۱۰۰ روزه هرروز باید مطالعه کنیم و زمان دوره بعد از اتمام پکیج است؟

    • مهناز عزیز اصول یادگیری انسان به این شکل است که چیزی را که می آموزد در حین آموزش باید دوره کند بنابراین در برنامه ۶۰ روزه یا ۱۰۰ روزه یا ۱۳۰ روزه تمام روزها به پیش روی اختصاص نمی بابد بلکه برخی از روزها برای دوره آزمون و حل تمرین است.

  9. درود اگر روزی مشکل پیش بیاد و طبق برنامه نتوانیم پیش بریم چه راه حلی دارید؟این سوال رو به این دلیل میپرسم که شاغل هستم و بعضی روزها ماموریت هستم و ممکن است نتوانم مطالعه کنم.

    • سعید عزیز برنامه مطالعاتی کاملا منعطف و زمان برای جبران بدون استرس در برنامه وجود دارد.

  10. سلام در این شرایط اقتصادی هزینه کردن سخت هستش،توروخدا رو راست این تبلیغ نیست یا واقعا جواب میده؟

    • فاطمه عزیز انتشارات کلید موفقیت با مدیریت استاد علی هادی درک عمیقی از شرایط جامعه دارد به همین دلیل به جای اینکه در چندین پکیج و به صورت ترمی محتوا را مانند بسیاری از موسسات ارائه دهد در یک بسته پایه تا پیشرفته را با کمترین شهریه ممکن ارائه داده است تا هم چندین بار مجبور به پرداخت نباشید و هم به دلیل موضوع محور بودن در زمان کوتاهی مسلط به زبان مورد علاقه شوید و در نهایت کیفیت هم روشن است.موسسه ما بزرگترین مرجع و آموزش زبان غیرحضوری کشور است و این نتیجه هم با معرفی زبان آموزان به یکدیگر به دست آورده است.

    • محمد عزیز پکیج آموزش زبان انگلیسی استاد هادی به شکل کتاب و دی وی دی صوت تدریس خط به خط استاد هست و در بخش نمونه تدریس ها برای اینکه متن کتاب را هم مشاهده بفرمایید به صورت فیلم درآورده شده است.

    • سپیده عزیز منابع یکی هستند تقسیم بندی بر اساس زمان مطالعه متفاوت هستند مثلا در برنامه ۱۳۰ روزه باید روزی یک ساعت مطالعه زبان داشته باشید در برنامه ۱۰۰ روزه بیشتر

  11. من از روستایی از آذربایجان هستم دسترسی به کلاس های آموزشی ندارم.لیسانس دارم.این پکیج برای من مفید هست؟

    • علی رغم تمام پکیج هایی که استاد هادی در این سال در دپارتمان های علمی زبان های مختلف انتشارات کلید موفقیت تولید کرده اند جایگزین کامل کلاس هستند.منطبق با برنامه پیش برید که بعد از ثبت نام به شما داده میشود موفقیت قطعی هست.

  12. من پکیجو به دخترخالمم معرفی کردم که اون اونقدر خوب تونست پیشرفت کنه که میگفت میخواد فرانسه هم همینجوری با سان راید یاد بگیره.من به شخصه بخاطر این همه تلاش و زحمت شما واقعا سپاسگذارم

  13. فقط میتونم بگم خیلی ممنونم که باعث شدید انقدر علاقه مند و پیگیر به زبان بشم.روش تدریستون درجه یکه

  14. من ابتدا پکیج انگلیسی در ۶۰ روز گرفتم و واقعا کیف کردم همچنین کلاس حضوری استاد هم شرکت کردم فقط میگم خدا بهت عوض خیر بده شغلم رو عوض کردم و به خاطر زبانی که ازت یادگرفتم استاد بزرگ علی هادی ماهی دو میلیون به حقوقم اضافه شده تا اخر عمر ممنونم ازتون

    • بله نمونه های تدریس همگی برگرفته شده از متن خود کتاب ها ی پکیج و تدریس صوتی استاد هستند.

    • بله اگر تهران تشریف دارید میتوینید با هماهنگی قبلی با واحد ثبت نام در ساعات اداری برای تهیه پکیج حضوری تشریف بیارید دفتر موسسه

    • اگر منطبق با برنامه و آزمونها پیش بیایید با محتوای بی نظیر سان راید تسلطتون قطعی هست چندین ساعت نمونه تدریس،مصاحبه با چندین زبان آموز و نظرات سایر زبان آموزان رو قراردادیم تا بدونید واقعا با کلیدموفقیت امسال سال زبان شماست.

  15. سلام خدمت استاد هادی گرامی و پرسنل کلید موفقیت.من ارشد مترجمی زبان هستم و قبل از اینکه با موسسه شما و پکیج سان رایدتون آشنا بشم مکالمه متوسط یا بهتره بگم سطحی داشتم ولی الان که پکیج به اتمام رسیده حس قدرت در زبان انگلیسی میکنم بی شک به دلیل آموزش عمیق استاد هادی،مشاوره،برنامه،آزمون و رفع اشکال و تکالیف صوتی هربخش بود که من کاملا استفاده کردم به بقیه هم توصیه میکنم با اراده پیش برن نتیجه عالیه من راضیم

    • سلام بر شما علی عزیز ممنونم بابت حسن نظرت و موفقیتت در این دوره .انشالله ادامه بدی همچنان پرقدرت تا گرفتن نمره عالی در آزمون ایلتس.

  16. من از دیجی کالا گرفتم بعد با سایت خودتون آشنا شدم البته کاش از اول خودتونو پیدا کرده بودم تا در مشاوره ام عقب نیفتم.نصف برنامه رو پیش رفتم و راضی هستم

  17. ۵سال پیش پکیج استاد هادی رو گرفتم و سه ماهه تمومش کردم بعدش دوره اداریشونو گرفتم و دوماهه تموم کردم و الان ۴ساله در شرکت خارجی در تهران کار میکنم.ازاون سال به ۹ نفر از دوستان و عزیزان کادوی تولد و عیدی پکیج آموزش زبان استاد علی هادی رو دادم.استاد هادی سپاس

    • نسرین عزیز شما در حال تهیه بسته آموزشی از انتشارات کلید موفقیت معتبر هستید با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    • هنگامه عزیز سالهاست به سراسر کشور و خارج از کشور پکیج ها رو از دفتر مرکزی انتشارات کلید موفقیت ارسال می کنیم با پست پیشتاز ارسال می کنیم و نهایتا سه روز اداری به دستتون میرسه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه