france_640 (1)

ویژگی های آموزش زبان فرانسه با پکیج سان راید

  •  شامل مکالمه، گرامر، شنیدار و صرف افعال
  • از الفبا تا B2 در یک پکیج
  • تصویری و دانلودی
  • برنامه ریزی مطالعاتی۱۳۰ روزه با روزی کمتر از ۲ ساعت مطالعه و تمرین
  • ویدیوهای مشاوره چگونگی شروع دوره
  • ده مرحله آزمون آنلاین با صدور کارنامه
  •  اعطا گواهینامه اتمام دوره
  • مناسب برای مهاجرت،تحصیل و حضور در آزمونها
  • آموزش آسان و با سرعت بالا به سبک موضوع محور
  •  تنها پکیج تالیف شده کشور
  • دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • تحت نظارت استاد علی هادی
  • محصول انتشارات کلید موفقیت

پکیج سان راید فرانسه (فرانسوی از الفبا ) انتشارات کلید موفقیت تحت نظارت استاد علی هادی با ۲۵% تخفیف ویژه فقط ۸۷۷۰۰۰ به جای ۱۱۷۰۰۰۰ تومان به مدت محدود 
جهت مطرح کردن هر سوالی در واتساپ به شماره ۰۹۹۰۹۵۰۹۶۲۲ پیام دهید.
null

تصویری و دانلودی

null

تسلط قطعی،کوتاه مدت وسریع

null

تدریس موضوع محور و منسجم

null

رضایت حداکثری زبان آموزان

null

الفبا تا پیشرفته در یک پکیج

آموزش فرانسوی از الفبا تا پیشرفته نمونه تدریس سوم – مبحث گرامر فرانسوی Les voyelles
آموزش فرانسوی از الفبا تا پیشرفته نمونه تدریس دوم – مبحث گرامر فرانسوی les accents et etc
آموزش فرانسوی از الفبا تا پیشرفته نمونه تدریس اول – مبحث گرامر فرانسوی L’ alphabet
آموزش فرانسوی از الفبا تا پیشرفته نمونه تدریس ششم – مبحث گرامر فرانسوی Les pronoms personnels sujets
آموزش فرانسوی از الفبا تا پیشرفته نمونه تدریس پنجم – مبحث گرامر فرانسوی Le pluriel des noms
آموزش فرانسوی از الفبا تا پیشرفته نمونه تدریس چهارم – مبحث گرامر فرانسوی Les articles, Le genre des noms
آموزش فرانسوی از الفبا تا پیشرفته نمونه تدریس نهم – مبحث گرامر فرانسوی Le chiffre , le nombre
آموزش فرانسوی از الفبا تا پیشرفته نمونه تدریس هشتم – مبحث گرامر فرانسوی Les Adjectifs possessifs
آموزش فرانسوی از الفبا تا پیشرفته نمونه تدریس هفتم – مبحث گرامر فرانسوی Les groupes verbaux – La cnjugaison
پکیج سان راید فرانسه (فرانسوی از الفبا ) انتشارات کلید موفقیت تحت نظارت استاد علی هادی با ۲۵% تخفیف ویژه فقط ۸۷۷۰۰۰ به جای ۱۱۷۰۰۰۰ تومان به مدت محدود 
جهت مطرح کردن هر سوالی در واتساپ به شماره ۰۹۹۰۹۵۰۹۶۲۲ پیام دهید.

برای خرید پکیج تصویری دانلودی زبان فرانسه مبلغ را به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۰۴۷۵۰۷۷۲۶ به نام علی هادی واریز و به واتساپ ۰۹۹۰۹۵۰۹۶۲۲ پیام دهید.

آموزش زبان فرانسه استاد هادی
null

اطمینان در ثبت نام

تا کنون چندین هزار زبان آموز ما با اطمینان کامل پکیج آموزش فرانسه تحت نظارت  استاد علی هادی را خرید نموده اند. زیرا با وجود چندین ساعت نمونه تدریس و امکان دریافت مشاوره و نظرات زبان آموزان پیشین ما جایی برای شک باقی نمانده و با اطمینان کامل می توانید راه تسلط بر زبان را طی نمایید. جهت مشاوره با شماره های موسسه ۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۴ یا ۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۵ تماس حاصل فرمایید و یا در واتساپ به شماره ۰۹۹۰۹۵۰۹۶۲۲ پیام دهید.

null

مشاوره شروع و پشتیبانی طی دوره

پکیج آموزش زبان فرانسه سان راید نه تنها ویدیوهای مشاوره نحوه صحیح مطالعه زبان را شامل می شود، بلکه در طی دوره پاسخگویی به سوالات مشاوره ای زبان آموزان وجود دارد.

null

صد در صد تالیف شده

دوره غیر حضوری آموزش زبان فرانسه سان راید بر اساس روان شناسی یادگیری فارسی زبانان توسط دپارتمان علمی زبان فرانسه انتشارات کلید موفقیت تالیف و تدوین شده است.

null

برنامه ریزی مطالعاتی منعطف و علمی

برنامه مطالعاتی روزانه  ۱۳۰روزه به همراه پکیج آموزش زبان فرانسه سان راید در اختیار زبان آموزان قرار میگیرد تا با برنامه علمی و هدفمند به تسلط بر زبان دست یابید.

null

پکیج جامع از الفبا تا پیشرفته

در یک پکیج، زبان فرانسه را از حروف الفبا تا پیشرفته  و در تمام جنبه ها از جمله مکالمه، گرامر، شنیدار وصرف افعال تحت نظارت استاد علی هادی در سریع ترین زمان ممکن خواهید آموخت.

null

آموزش آسان، سرعت یادگیری بالا

پکیج آموزش زبان فرانسه سان راید تحت نظارت استاد علی هادی با دو دهه تجربه و هزاران زبان آموز موفق به سرعت، با بیان روان و تدریس آسان شما را از الفبا به اوج و پیشرفته می رساند.

null

اعطای گواهینامه پایان دوره

به زبان آموزان در پایان مطالعه پکیج آموزش زبان فرانسه سان راید که در ده مرحله آزمون طی دوره شرکت نموده اند، گواهینامه اتمام دوره با امضای استاد علی هادی اعطا خواهد شد.

null

10 مرحله آزمون با صدور کارنامه

۱۰ مرحله آزمون آنلاین مرحله ای و جامع با سرفصل بندی،منطبق با برنامه مطالعاتی و همچنین با صدور کارنامه امکان سنجش وضعیت پیشرفتتان را به شما خواهد داد.

null

معلم خصوصی رایگان

معلم خصوصی رایگان به همراه پکیج آموزش زبان فرانسه سان راید خواهید داشت یعنی هر زمان اشکال درسی داشتید سوال خود را ارسال می کنید و به طور رایگان پاسخ دریافت می کنید.

اینستاگرام استاد هادی با بیش از یک میلیون دنبال کننده،کلیک نمایید.
ارسال پیام جهت مشاوره در واتساپ ۰۹۹۰۹۵۰۹۶۲۲
021-77285331
۰۲۱-۷۷۲۸۵۳۳۲
تهران گلبرگ غربی ساختمان سبز پلاک ۳۲۴ انتشارات کلید موفقیت استاد هادی

41 دیدگاه

  1. درود به شما
    سوالم این هست که ایا منظور از سطح ابتدایی تا پیشرفته ، یعنی از صفر صفر تدریس شروع میشه ؟
    برای کسی که هیچ تجربه ای ندارد هم این پکیج مناسب هست ؟

  2. سلام. داداش من خرید اینترنی. برام سخته. همین الان کارت به کارت میکنم و عکس رسید و آدرس رو میفرستم واتساپ.

    • محمد گرامی اگر فقط یک بسته خود آموز فرانسه وجود داشته باشد که تسلط شما را قطعی کند قطعا همین پکیج هست این پکیج تحت نظارت استاد هادی و با تدریس دکتر تقی زاده رتبه یک دکتری شهید بهشتی از الفبا تا ب دو را به بهترین شکل همگی فقط در یک پکیج را پوشش میدهد و نه تنها در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود بلکه آسان ترین شیوه یادگیری را تجربه میکنید

  3. سلام
    وقت بخیر
    من پکیج فرانسه تهییه کردم و برنامه ۱۳۰ روز انتخواب کردم
    برای هرروز تقریبا ۳۰ دقیقه زمان درس دادن
    چقدر بنظر شما باید خو مون وقت بذاریم؟
    و چطور از پشتیبانی میتونیم استفاده کنیم

    • سلام وهاب عزیز ۴۰ دقیقه زمان تدریس می باشد شما قطعا زمان بیشتری برای یادداشت برداری، به حافظه سپاری و تمرین و تثبین نیازمند هستید و این موارد از یک زبان آموز تا زبان آموز دیگر متفاوت است بنابر این معیار شما یادگیری کامل شما می باشد و همچنین ویدیوهای مشاوره برای درک بهتر این فرایند برای شما ارسال شده است.

    • با سلام امیر گرامی سه فرمت برنامه ریزی مطالعاتی در اختیار شما قرار داده خواهد شد ۶۰ و ۱۰۰ و ۱۳۰ روزه بر حسب زمانتون یکی را انتخاب خواهید کرده مثلا ۱۳۰ روزه روزی ۲ ساعت مطالعه نیاز دارد

  4. درسته که ما ایرانی ها دوست داریم که یه شبه ره صد ساله رو بریم ولی دیگه واقعا من یکی توقع ندارم زبان فرانسوی رو به خوبی امانوئل مکرون صحبت کنم!
    طبق تحقیقاتی که زبان شناس ها انجام دادن افراد با هوش بالا نهایتا در طول روز میتونن ۸ کلمه جدید(به زبانی غیر از زبان مادری) رو یاد بگیرن طوری که فردا اون کلمه ها را فراموش نکنند.
    حالا طبق فرمایشات موسسه شما تو ۶۰ روز و با فرض اینکه بنده هم آیکیو بالایی دارم! میتونم نهایت ۴۸۰ کلمه، نه ۵۰۰ کلمه، نه اصلا ۱۰۰۰ کلمه رو به خوبی یاد بگیرم.خیلی هم ممنون!
    ولی سوالی که پیش میاد آیا واقعا زبان فرانسوی فقط ۱۰۰۰ لغت داره؟

    • دوست گرامی مقدمات و نتیجه گیری شما اساسا مشکل دارد اما برای اینکه ذهنتون باز بشه آموزش زبان آموزش لغت نیست و در دپارتمان علمی انتشارات کلید موفقیت زبان فرانسه پکیج شامل مکالمه گرامر شنیدار است یادگیری زبان با انباشت جملات در واقع صورت میگیرد نه لغات و ما سه فرمت برنامه ریزی مطالعاتی ۶۰ . ۱۰۰ .۱۳۰ روزه در اختیارتون قرار میدهیم که فرمت ۶۰ روزه با میانگین روزی ۴ ساعت مطالعه از الفبا تا B2 چند هزار زبان آموز ما را با تدریس صوتی دکتر تقی زاده رتبه یک دکتری دانشگاه شهید بهشتی رسانده است بنابر این شیوه های یادگیری و از همه مهم تز این تفکر منفی را کنار بگذارید.

      • حروف، کلمات را میسازند
        کلمات،جملات را
        جملات متنی را
        و این متن ها هستند که باعث شکل گیری مکالمات و ارتباطات حال به هر زبانی میشوند.
        تمرینات فشرده و صد البته، با آموزش های در خور ستایش شما و تلاش فراگیران نقش بسزایی در یادگیری زبان ما و توسعه شرکت شما بازی میکند ولی نقش زمان را هم بی تاثیر نگیرید.
        شاید با خودتان این فکر را بکنید که راضی کردن من برای خرید پکیچ آموزش شما اتلاف وقت باشد.بالاخره یک خریدار کمتر به جایی بر نمیخورد! ولی شما در راضی کردن من و امثال من که معتقند بعضی کار ها را باید در بازه ی زمانی مناسب
        -طولانی تر ولی با بازدهی بالاتر-انجام داد، مسئولیت بیشتری دارید.
        منتظر اقناع کردن من توسط شما هستم.
        روزتان خوش…

        • سلام مجدد روزگاری نه چندان دور اغلب مردم هرگز فکر نمیکردند امکان پذیر باشد مسیر دو روزه تهران بندرعباس با اتوبوس های قدیمی را با هواپیما بتوان در یکساعت و نیم طی کرد.اغلب نو آوری ها در جهان همینطور هستند شما میتوانید همراه شوید یا به شیوه های قدیمی بچسبید. در پکیج ما بخش مکالمه موضوع محور است نه سطح محوری که اغلب زبان آموزان به آن عادت کرده اند که چند سال بخوانند و در نهایت هم با فراموشی و عدم انسجام تدریس سطح محور روبرو شوند .مکالمه موضوع محور در پکیج های تحت نظارت استاد هادی یعنی از ابتدا تا انتها یک موضوع مکالمه در یکجا تدریس می شود از لغات جملات دیالوگ ها این مورد باعث می شود در زمانی بسیار کم یک موضوع به پایان برسد تقریبا یک دهم زمان دوره های سطح محور اما اینجا قضیه به پایان نمیرسد مکالمه موضوع محور ضد فراموشی منسجم و ذهن را علاقمند به یادگیری میکند این نو آوری ها در بخش های گرامر و… هم وجود دارد.

  5. درود بر شما
    آیان دی وی دی ها به صورت نرم افزار هستند و فقط روی یک سیستم عامل کار میکنند و یا میشه به روی موبایل و یا پلیر منتقل کرد؟
    آیا فایل های صوتی با صدای گوینده نِیتیو هستند؟
    با تشکر

    • درود برشما
      دی وی دی ها قفل نرم افزاری ندارند و میتونید فایل های صوتی را روی سیستمی که میخواهید استفاده کنید انتقال بدید درقسمت کتاب شنیدار بله ویس اساتید نیتیو هست

  6. دوره فرانسه این مجموعه بی نظیر هست. دکتر تقی زاده واو به واو همه مطالب را تدریس میکنند و عاااالیه

  7. واقعا ممنون از این همه انرژی من ۴ماه پیش پکیجو ازتون خریدم و دارم الان بورسیه میشم کامل میتونم فرانسه رو صحبت کنم و بفهمم ممنون

    • بله کامل از ابتدایی ترین سطح این زبان شروع میشه و تا پایان سطح پیشرفته را کامل پوشش میده

    • کتب سان راید تالیف دپارتمان علمی انتشارات می باشد. پکیج شامل کتاب هست به همراه دی وی دی صوتی تدریس خط به خط استاد.

  8. سلام من اقامت فرانسه رو گرفتم و خیلی از سان راید تعریف شنیدم شما ارسال به خارج از ایرانم دارید؟

    • بله ما ارسال به سرتاسر ایران و خارج از ایران هم داریم. و در حال حاضر زبان آموزان بسیاری از سراسر دنیا با سان راید در حال پیشروی هستند

  9. ostad aziz tashakor kheili vizhe daram azatoon mamnoon az kelid movafaghiat.agar vaghean ghasd darid yad begirid farancavi ro harchi zoodtar shoro konid be nafetoone.aaaaalllllliiiiiii hastid

  10. سلام و خسته نباشید استاد هادی عزیز من سان راید انگلیسیو ۷ماه پیش تهیه کردم و واقعا هم راضی بودم الان یه مشاوره و راهنمایی ازتون میخواستم اینکه من میتونم همزمان سان راید فرانسه و آلمانی هم یادبگیرم؟به هردو علاقه دارم

    • درود برشما، بله میتونید همزمان دو زبان را با هم یاد بگیرید و پیش ببرید و این کاملا بستگی به مهارت های یادگیری شما داره. میتونید هم یک دوره را ابتدا شروع کنید و از اواسط این دوره،مطالعه پکیج دوم را شروع کنید

  11. به قول استاد هادی امسال زبانمو به اوووووج میرسونم.خیلی عالی و بیست واقعا لذت بخش و شیرینه یادگیری با سان راید

  12. از الفبا تا پیشرفته یعنی تا چه سطحی؟بعداز ۲ماه چه فرقی میکنیم؟میتونم حرف بزنم و صحبتارو بفهمم؟

    • یعتی آموزش از سطح A1 آموزش حروف الفبا شروع میشه و تا پایان سطح B2را کامل پوشش میده. بعد از ۶۰ روز شما به تسلط قطعی این زبان می رسید. و به راحتی میتونید به این زبان صحبت کنید.

  13. درجه یک هستید واقعا تیم فوق العاده به روز و با پشتیبانی قوی خیلی ممنونم که راه یادگیری انقدر شیرین و راحت کردید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه